انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب به

2 مشترك

مقتطفات من يوميات بنت مصريه عاوزه تتجوز

ضىء القمر

مقتطفات من يوميات بنت مصريه عاوزه تتجوز Empty مقتطفات من يوميات بنت مصريه عاوزه تتجوز

مُساهمة من طرف ضىء القمر الأربعاء يوليو 08, 2009 3:21 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازييييييييكم Very Happy

جايبة موضوع ان شاء الله هيضحككم
    منقول طبعا

من منتدى أ مصطفى حسنى

اسيبكم مع الموضشوع

pirat
    مقتطفات من يوميات بنت مصريه عايزه تتجوز

البت نهى اتخطبت....

[b]لقد...نزل...علينا...الخبر....كالصااااااااااااعقة

البت السهنة ..ولا تقول و لاحسينا بيها..ولاسمعنالها لا حس و لاخبر..قال ايه نسيبها يوم نيجي التاني نلاقيها دخلالنا و واقفة في وسط الصيدلية و هووب رفعتلنا ايديها اليمين و الدبلة بتلمع فيها
    مش تباركولي يا جماعة انااتخطبت
    الصيدلية اللي كانت في حالة حركة فجأة كل حاجة فيها وقفت في مكانها زي ماتكون بتتفرج على شريط فيديو و هنج فجاة عشان الهيد عايز يتمسح..كل حاجة وقفت حتى المرضى على الشباك وقفوا و بحلقوا و هما مش فاهمين" كأنهم بيقولوا"الجماعة دول ممكن حد فيهم يتخطب بجد"؟؟؟" شوية و الكل لفلها ببطء وعينيهم مبرقة و البت رجعت خطوتين لورا استعدادا للجري ..و فجأة انطلقت زغروتة مدوية كان مصدرها -طبعا- مدام سندس..ماهي مش خسرانة حاجة... و بعد ماانطلقت مدام سندس وخدت البت بالحضن و احنا بصينا لبعض على أساسا ان منظرنا هيبقى مش لطيف لو مارحناش و هنيناها دلوقت..راحت كل واحدة فينا مطلعة من شنطتها الإبتسامة اللي شايلاه اللمناسبات اللي زي دي-حلوة الحتة دي مش دي الإستعارة المكنية بتاعت النحو زمان؟-والكل راح و هو عاصر على نفسه 12 كيلو لمون عشان نهني و نبارك بالمناسبةالسعيدة..قال سعيدة قال
    و البت عماله كل شوية ترفعلنا ايديها في وشنا كأنها نفسها تحط صابعها في عيننا..خلاص خلاص شفنا يا امي خلاص ..مش كده يعني مانتيش اول واحدة تتخطبي
    طبعا بعد موجة التهاني اللي جايةمن..القلب طبعا.
    .عدى اليوم و كأننا في فيلم من أفلام الزميل الراحل شارلي شابلين..فيلم صاااامت مافيش غير نهى عماله توشوش مدام سندس و يضحكوا و يرجعوايتوشوشوا و يضحكوا..آه ماهم خلاص هما الإتنين مرتبطشين زي بعض و كل واحدة ليهاراجل

..بقية الصيدلية بأه..أجاركم الله..البت سماح كل شوية تقوم تقف في الشباك نقولها مالك ترد علينا
    مخنوقة ..مخنوقة مش عارفة آخد نفسي
    البت نيفين -ولأول مرة في تاريخ وزارة الصحة-تتعاطف مع المرضى و تكلهم بالراحة..تقريبا قالت يمكن دعاوي المرضى اللي بيدعوها عليها لما بترمي العلاج في وشهم تكون هي السبب في وقف حالها فقالت تغير الخطة و تخليها 4-2-4 يمكن ربنا يفك النحس

البت سمر بأه هي اللي قلقتنا قوي كل شوية تروح ناحية علبة سم الفران اللي في المخزن وتبصلها بصات غريبة كده و ده اللي خلانا طول اليوم مراقبينها و عمالين نبعدها عن أي كوباية شاي بتاعتها أو بتاعة نهى و ما ارتحناش غير لما بعدت عن السم و راحت تلعبب المقص..المقص سهل ..هتعور حاجة هنقدر نلمها ..لكن سم الفران ده نعمل فيه ايه؟
    أنا عن نفسي كنت فرحانة...آه فرحانة فيه حاجة؟؟...البت صحيح سهنة و غلاوية و سماوية و خبيثة ..بس زميلة كفاح يعني.
    و صحيح انا بقيت باعتبر أي حالة خطوبة او جواز على سطح كوكب الأرض إهانة شخصية في حقي..بس خلاص بأه يمكن تكون اول الطابور و الكل يكر وراها.

وصحيح احنا قلنا كده لما مدام سندس اتجوزت من 4 سنين..لكن يمكن كل 4 سنين واحدة..بالمعدلده هنحتاااااج
    "4*13"
    يعني.... 52 سنة على مانخلص لدستة البنات اللي في الصيدلية ..لكن برضه أهو يبقى فيه أمل

يتبــــع

....
    monmon
    monmon
    المدير

مقتطفات من يوميات بنت مصريه عاوزه تتجوز Empty رد: مقتطفات من يوميات بنت مصريه عاوزه تتجوز

مُساهمة من طرف monmon الخميس يوليو 09, 2009 7:15 am

تسلمي علي مجهودك

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 2:49 am